پـ نه پـ

شاهزاده خانم خجالتی

به داداشم می گم برو عصای آقاجون رو بیار؛ می گه مگه آقاجون می خواد بره؟ پـَـــ نــه پـَـــ می خواد به اذن پروردگار عصا رو تبدیل به اژدها کنه!

به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام ... میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟ پـَـــ نــه پـَـــ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست !

صبح دیرم شده به مامانم میگم یه سیب برام بیار ، میگه واسه اینکه الان بخوری ؟ پـَـــ نــه پـَـــ کله سحری چک کنم ببینم قانون نیوتن هنوز سر جاشه یا نه !!!

با دسته گل رفتم بیمارستان عیادت دوستم، نگهبان سبیل کلفت بیمارستان اومده جلو میگه برای مریضتون گل آوردین؟ گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ اومدم خواستگاری شما با این سبیلتون!!

به دوستم میگم تو از bf بازی بدت میاد میگه پـَـــ نــه پـَـــ میخواستم پسرا رو اسکل کنم نیان سراغم

رفتم نونوایی نون بگریم ، یارو نونوا میپرسه نون میخوای؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدم دستام و آردی کنم برم سر وقت شنگول منگول!!!

دارم کباب درست میکنم رو منقل و سیخای کبابو میگردونم ، اومده میگه کباب درست میکنی ؟ پـَـــ نــه پـَـــ دارم فوتبال دستی بازی میکنم

ساعت ١١ اومدم خونه ، مامانم میگه اومدی ؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ ۲ساعت پیش اومدم ، الان تکرارش داره پخش میکنه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 29 مهر 1390برچسب:,ساعت 6:48 PM توسط شاهزاده خانم دورگه (هری جیمز پاتر)| |

Design By : Mihantheme